Handelsbetingelser
ORDREBEKRÆFTELSE
Ordren er først gået gennem vores system, når du modtager en ordrebekræftelse fra Woodgoods. Modtager du ikke en ordrebekræftelse efter dit køb, bedes du skrive til os på info@woodgoods.dk
Woodgoods kan altid træffes på mail og vi bestræber os efter at besvare indenfor 24 timer.
Woodgoods ApS opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til dig.
Alle aftaler indgås på dansk.
Ordren er først gået gennem vores system, når du modtager en ordrebekræftelse fra Woodgoods. Modtager du ikke en ordrebekræftelse efter dit køb, bedes du skrive til os på info@woodgoods.dk
Woodgoods kan altid træffes på mail og vi bestræber os efter at besvare indenfor 24 timer.
Woodgoods ApS opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til dig.
Alle aftaler indgås på dansk.
PRISER
» Alle priser er i danske kroner og inkluderer moms samt engangsserviceafgift.
» Er du en virksomhed der skal handle B2B så kontakt os venligst.
» Alle priser er i danske kroner og inkluderer moms samt engangsserviceafgift.
» Er du en virksomhed der skal handle B2B så kontakt os venligst.
LEVERING
Al levering er med vores samarbejdspartner GLS og kun i Danmark.
Normal leveringstid er 2-3 hverdage.
Der er ikke noget krav om minimumsbeløb du skal handle for.
Woodgoods tager ikke ekstra gebyr for emballage og indpakning samt pakning af produkter.
Al levering er med vores samarbejdspartner GLS og kun i Danmark.
Normal leveringstid er 2-3 hverdage.
Der er ikke noget krav om minimumsbeløb du skal handle for.
Woodgoods tager ikke ekstra gebyr for emballage og indpakning samt pakning af produkter.
SALG GENERELT
» Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
» Priser og alle andre informationer opdateres dagligt.
» Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
» Priser og alle andre informationer opdateres dagligt.
BETALING
De mulige betalingsmåder er:
» Dankort
» Visa
» Visa / Dankort
» Visa Electron
» Mastercard
» Mobilepay
» Maestro
Vi opkræver ikke noget betalingsgebyr. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne leveres hos dig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Når du betaler med betalingskort bliver dine data sendt via en sikker og krypteret SSL (Secure Socket Layer) forbindelse, som kun PBS kan læse. Hverken Woodgoods eller andre har mulighed for at læse dataene. Hermed er du altid sikret mod misbrug, da du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har heller ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, og er dermed bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200,- kr.
Der er ikke mulighed for forudbetaling.
De mulige betalingsmåder er:
» Dankort
» Visa
» Visa / Dankort
» Visa Electron
» Mastercard
» Mobilepay
» Maestro
Vi opkræver ikke noget betalingsgebyr. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne leveres hos dig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Når du betaler med betalingskort bliver dine data sendt via en sikker og krypteret SSL (Secure Socket Layer) forbindelse, som kun PBS kan læse. Hverken Woodgoods eller andre har mulighed for at læse dataene. Hermed er du altid sikret mod misbrug, da du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har heller ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, og er dermed bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200,- kr.
Der er ikke mulighed for forudbetaling.
BETALINGSFORPLIGTIGELSE
Ved tryk på knappen ”GÅ TIL BETALING” ved bestillingen af varer, indgår du som kunde en købsaftale med Woodgoods, hvorved du forpligtiger dig til at betale for varerne.
Ved tryk på knappen ”GÅ TIL BETALING” ved bestillingen af varer, indgår du som kunde en købsaftale med Woodgoods, hvorved du forpligtiger dig til at betale for varerne.
ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Woodgoods inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Woodgoods udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Woodgoods.
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Woodgoods inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Woodgoods udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Woodgoods.
TILBAGESENDTE VARER, SOM IKKE INDEHOLDER FEJL
Ved tilbagesendelse af defekte eller forkerte varer til Woodgoods, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr.
Testgebyret er 100 kr. pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.
Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA skema (reklamationsskema), kan Woodgoods ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.
Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.
Ved tilbagesendelse af defekte eller forkerte varer til Woodgoods, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr.
Testgebyret er 100 kr. pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.
Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA skema (reklamationsskema), kan Woodgoods ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.
Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.
FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter, der returneres til Woodgoods, skal være forsvarligt indpakket. Produktet skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.
Woodgoods anbefaler, at varen returneres via Post Danmark/GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmark/GLS system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Woodgoods. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted
Alle produkter, der returneres til Woodgoods, skal være forsvarligt indpakket. Produktet skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.
Woodgoods anbefaler, at varen returneres via Post Danmark/GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmark/GLS system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Woodgoods. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted